Custom Search

Saturday 2 October 2010

1st Post

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia. Ribuan terima kasih diucapkan kepada anda yang sudi untuk menjengah sebentar ke [mohdsyafrie.blogspot] ni...

Setelah lebih setahun blog ini sunyi sepi tanpa sebarang aktiviti, rasanya sudah tiba masanya untuk saya memulihkan kembali blog ini kepada keadaan asal dan ke arah lebih baik lagi.

Mungkin ramai di antara anda masih tertanya-tanya apakah sebenarnya tujuan blog ini. Suka saya nyatakan di sini ia adalah lebih kepada luahan rasa dan pendapat peribadi mengenai isu-isu semasa dan kehidupan saya dan keluarga saya. Apa pun, ia masih lagi di peringkat permulaan dan memerlukan kritikan dan pandangan yang bernas daripada anda semua bagi mencapai matlamat 10 000 hits sehingga hujung tahun ini.

Kedengaran mustahil bukan? Dalam masa yang amat singkat, sekitar 2 bulan sahaja lagi ke penghujung tahun 2010, untuk mencatat 10 000 hits merupakan satu kejaiban yang saya harapkan. Itu pun dengan sokongan dan bantuan rakan-rakan siber sekalian serta kurniaan Allah s.w.t.

Sebarang cadangan dan pandangan anda bolehlah tinggalkan di ChatBox di sebelah kanan atas blog ini.

Salam 1 Blogger.

No comments: